spring-time mf!

2011-04-06 16:43:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Fan vilket underbart väder!
Solen lyser, fiskmåsarna irriterar och det är tillräckligt varmt för att gå i t-shirt, ljuva tid <3

Var ute med moppen för en liten stund sen, it fucking works. <3
Ska ta något att käka nu innan jag tar tag i att städa upp här. Efter det måste jag fortsätta plugga.
Sms-sällskap ftw idag!

Ska btw cosplaya en casual-version av Canada (Matthew) från Hetalia
på Uppcon istället för Mikami och Patch.
Gjorde därför en canada-flagga och sydde fast på en vanlig t-shirt idag.
Rätt awesome ändå dock.
Vilket nu påminde mig om att jag måste leta tjocktröja ... D:


Är det by the way någon som har en vit teddybjörn eller en beige militäraktig munktröja/jacka,
så säg till mig om det är så att jag skulle kunna få låna, så kommer jag över och kollar :3

Kommentarer
Bella

Varför ska du byta ut båda för..? >: bcuz of yo hair?

2011-04-06 20:53:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu