Oh shit D:

2011-04-06 23:55:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kollade på en aaaasgammal bild på BDB där jag hade lagt ut en text.
Och har läst en massa grejjer från 1-2 år sedan. 
Fan vilka flashbacks jag fick, mådde jag verkligen så jävla dåligt..?

Utan er varje dag, skulle världen vara svår. allt vi gått igenom, alla år efter år
när farsan börja supa "fick vi stötta varandra". visst blev det bråk och vi putta på varandra
har aldrig slagit er, har visat er respekt. ni är samma kött och blod, och jag älskar er mest
ey, allting som har hänt, och minnen vi skapat. jag hoppas att jag är den förebild som jag vill vara
2001, då allting bara rasa. och jag vill tacka er för att ni har aldrig hatat. det jag har gjort, mot mig själv, och mot er
- för jag visste inte själv att jag hade de problemen. från ute på stan, till inne varje dag
- ey, Rasmus och Erika ni är mina andetag. utan er är jag död, utan er är jag borta. hela mitt liv, utan er är jag borta!

Vers:
vi fanns här för dig men farsan du valde flaskan. ofan vad det känns jobbigt att hata sin egna pappa
minns när man var liten, de gamla ljuva åren. lördagsgodis och fotboll på gården
allt var frid och fröjd, du körde egen lastbil. brydde dig om oss, du var världens bästa pappa
kom hem från jobbet, och vi lekte hela tiden. och nu är dina vänner alkolister och spriten
jag saknar det vi hade, jag saknar det vi gjort. jag hatar det vi har och jag hatar det du gjort!
allting gick bra, men du valde fel väg. det känns som jag är någon du bara vill prata med
allt på din villkor, bara när DU har tid. aldrig om MINA saker, nej bara om DITT liv!
fan du sårar mig, varför kan du aldrig fatta? kom tillbaka, jag saknar min pappa!


Well, it's pretty much how I felt. Måste säga att det är jävligt skönt att inte vara full utav skuldkänslor längre D: Thank you dearest sister for forcing me to BUP säger jag bara.
Förlåt för ett massivt inlägg. Ska gå och lägga mig nu innan moder kommer hem, orkar nog inte vara vaken då.
Ciao!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu