Odd one you're never alone

2011-04-16 16:11:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Fan vilket underbart väder, det märks verkligen att sommaren är på väg :DD
Va ute o snacka med Markus, Filip och Jeppe för ett tag sen och höll på att svettas ihjääääl! Böt därför om till bikinitop, skjorta och shorts när jag kom in, MUAHAHAAAAA!
Mina solglasögon är dock kaputt, fan vad jag vill ha dom... ;___; *cutcut*

Syster är här och gör smörgåstårta till ett dop imorgon, so that's what we're having for lunch today <3 HÖHÖ
Ska, trots det uuunderbara vädret, kolla på ghost whisperer och käka RISKAKOR nu :@ fan vad jag är social och lever livet *host*


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu