Goblet of Fire

2011-04-18 22:29:14 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter i vardagsrummet med Angelica. Eller ja, hon ligger ner och sover. Så egentligen kollar jag på Hp4 själv.
Jag tror hon smittat mig. Har ont i vänstra sidan av halsen/munnen när jag sväljer, vilket brukar vara ett tecken på halsfluss. Hurray :D (don't really care though, så det gör inget)

Har egentligen inget att skriva förutom det att jag känner mig stressad över ett lov där jag inte har något inplanerat.
Känns ju lite småcepe sådär.
Ska kanske köpa ett Xbox av kusinerna. Eller ett Wii. Men det lutar mot Xbox'et eftersom Wii inte riktigt är min grej..

UUH, SKITSAMMA.

Kommentarer
bella

yeah I wrote it D:

HELL YUH , måste bara vänta ett år p att filmen ska bli klar..om den ens kmr ut på bio i sverige D':

2011-04-19 13:45:46

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu