*död*

2011-04-03 22:47:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag borde duscha, jag borde sova, jag borde kolla lägenheter, jag borde klippa mig, jag borde söka sommarjobb, jag borde börja plugga redan nu, jag borde städa mitt rum, jag borde tvätta, jag borde jag borde jag borde... Fast jag behöver bli utvilad. Varför är inte det något jag prioriterar? Jag kör fan slut på mig själv.

Kom hem för ca en timme sen. Gjorde iordning mat och satte mig sen vid datorn. Behöver som sagt duscha men är alldeles för trött.
Ska nog fan lägga mig och sova nu, jag får tvinga upp mig själv nån halvtimme tidigare imorgon så jag kan duscha då.. G'nite.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu