Inspark 2010.

2010-09-04 11:45:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Var helt värdelöst. I alla fall för mig och Angelica. Det hade kanske varit kul om det var lite mer variation på musiken, men inte ens det var d. Modevisningen sög rätt rejält den också. Vi var där till 23, sen tröttnade vi och ringde syrran så hon fick hämta oss. 
Riktigt besviken är jag fan ): 
Jag ska dock försöka ha kul där nästa år, när jag går gymnasiet.  Då blir det artistuppträdande, så jag hoppas att det blir bättre. Bilder kommer senare, sitter fortfarande hos syster nu.

Fia ikväll. Blir lite mat o singstar o ha kul där iaf! Vet dock inte alls vad jag ska ha på mig...?

Kommentarer

NEEEEEEEEEEEJ INTE SINGSTAR FÖR I HELVETEEEE

2010-09-04 15:16:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu