Ehh..

2010-09-28 22:43:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag skulle skriva något i söndags. Det är tisdag nu (y)
Kom hem från E nyss, vi spelade BOND med Angelica, de va skooojj! :D
Hade idrott idag, trodde jag skulle dö helt och hållet av ångest men det gick bra. Fick till o med beröm av Jacek för uppvärmningen ;D Har SO-prov imorgon, dööööö...
Har dessutom fysik-prov efter skolan på torsdag, men där e jag inte lika efter.
Får pigga upp mig med att jag har både bild och slöjd, score!
Duschade nyss och min skalle vill mörda mig, usch. Min msn har kraschat också, inte okey.. ):
e inte klar me redigeringen, men ja tkr den e rätt härlig :3
eller..?

Kommentarer

du ba: yyeey höst <3

jag: .. >3

2010-09-29 17:45:39

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu