dying .

2010-10-01 01:44:33 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Av 2 anledningar.
I första anledningen så kommer Bella döda mig, så där dör jag 2 ggr, ja alltså när hon får reda på vem jag (tror?) jag är på G med :3
Och andra anledningen är av en sådan simpel sak som att JAG ÄR TRÖTT.
Gjorde fysik provet efter skolan, fick G.. Ska väl vara nöjd egentligen, men är så sjukt irriterande när man inte kan få ner sina tankar i förklaringar på sånna där skitprovsaker!
Åkte hem o prata i tel me Melinda ett tag, sen blev det panik och jag kuta ner till ICA för o köpa lite godis och en glass åt mamma, sen hem för o käka o efter det drog jag till kören. Oooooch efter det blev det barnpassning.
De gick och la sig efter ca 1h så det var ju rätt så lazy, men ändå :3 Kollade på varulvsfilmer med Angelica också, kan inte direkt tipsa er om Blood & Chocolate. Den suger >:  Ginger Snaps är däremot rätt okej. Dock så är den värdelöst gjord (eftersom den är från typ 80-talet?), men själva handlingen är bra!
.
Nu måste jag sova.
Peace på er!

Kommentarer

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-01 10:29:09

Ha en superbra fredag nu sötnos! =) Några planer?

2010-10-01 12:01:40
Bella

i hope it's not my guy, or else ur soooo dead :)

2010-10-01 12:16:40

samma här faktiskt! =)

2010-10-01 12:33:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu