Silent Awareness .

2010-10-22 16:55:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Va i Gävle igår med för att köpa blod. Fejkat alltså, inte många igår som fattade det. I'm creepy, but not THAT creepy...
Anywaay, så köpte jag det och efter det följde vi med syster hem eftersom Angelica skulle klippa sig. Det blev awesome.
Vi blev skjutsade till station efter det för att ta 17:30 tåget hem, men vi ångrade oss och tog buss till finnböle så morsan kunde hämta oss där ist. Så vi gick runt på stan ett tag, jag hittade en mössa (yaay!) och hur många örhängen som helst, synd bara att jag är nickelallergiker... FAEEN.
Sen åt jag, as always. Gick till bussen och såg att vi missat den med 20 minuer, bra jobbat! ): Så vi var tvungna att vänta till 20 över 8 på nästa buss. Gick runt lite till (till affärerna stängde kl 7) och sen satt vi på donken i ca 1h.
Det satt 3 amerikanska tjejjor bakom mig o snacka, det va awesome... <:
Aja, kom hem och duscha sen åt ja varma mackor o kolla Scrubs. YAAAY this day was luvly <3
.
Blodade ner mig idag, hihi. Det va skitkul. Tog lite bilder och gjorde om, här är 2 av dom;
Numero uno!
Y numero dos!
I like'em, so don't you dare steal it.
Ska nog göra om lite fler bilder sen, nu orkar jag inte. Hejdå! <:

Kommentarer
bella

those pics look freagging awesome!!!D:

2010-10-22 23:19:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu