Irriterad.

2010-10-29 12:58:53 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag förstår mig inte på folk snart.
Dom ljuger, om oändligt små saker. Människor är falska, låtsas vara din vän enbart för att kunna trycka ner dig.
Folk kastar ur sig saker som "fetto", "bögjävel", "jävla gay", "äckelemo" osv osv.
Jag klarar inte av allt det snart. Det är inte ett dugg jävla konstigt, att saker som Anorexi har blivit vanligare. Det är inte konstigt att HBT-personer (Homosexuella, Bisexuella, Trans-personer)  mår så dåligt så det leder till depression och ibland även döden.
Varför är det så oändligt jävla svårt att acceptera folk? Vad är alla så jävla rädda för?
Tror ni, att bara för att ni får reda på att en vän till er är gay, så kommer han/hon bli kär i er? Låt mig då säga detta; Hade fallet varit så, så hade din vän blivit kär i dig tidigare.
Det handlar inte om hur underbar en person är längre, allt kretsar kring vem som har den nyaste telefonen, hur man klär sig, hur mycket/lite smink man använder, vem som umgås med vem, vilken klädstorlek man har etc etc.
SKÄRP ER.
Självförtroende är riktigt svårt att få, och bara för att du själv mår så pass jävla dåligt behöver du inte trycka ner andra.
Det är ditt fall, inte din omgivnings. Så sluta vara så otroligt rädd och börja tänk på hur många som kan hamn på sjukhus av ett sånt 'liten' sak som att kalla någon för "jävla bög".

Kommentarer
sam

carro. du är bäst. <3 du har så jävla rätt så det är inte sant. i love you lots. <3



btw... http://community.livejournal.com/legionsof_light/5380.html :D

2010-10-29 17:12:16
Bella

jag håller med dig.. men vad hr hänt? >: <33

2010-10-29 18:37:25
Bella

** råkade posta...

du verkade så nere idag, har det nått med dethär och göra? <3

2010-10-29 18:38:17

Vill du vara med och tävla om Britney Spears nya parfym Radiance? Besök då min blogg och delta i tävlingen. Reglerna är enkla men läs genom dom.

Lycka till ;)

// (gunbitch.blogg.se)

2010-10-30 16:42:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu