hjälp! D:

2010-10-02 14:49:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Funderar på att starta en blogg där jag kan skriva texter, så jag slipper lägga in dom här varje gång ._.
Fast är inte säker på om det ska bli blogg eller om jag ska bli medlem på DeviantART..? HJÄLP :(
.
Sov hur länge som helst idag, eh... inte bra. Fine, jag gillar att sova, men att vakna 20 i 2?
Gick upp och tog mackor och satte mig sen vid datorn och kollade på Scrubs. Mwih I love that show.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, rita kanske. Eller fortsätta med scrubs... aja, jag får se :3
.
Bilden är rätt skum... Men det e rätt coolt att fokusen blev på speglingen i glaset så va tvungen att lägga ut den (y)

Kommentarer

okeej ! låter ju som du ska göra samma som jag :P

2010-10-02 19:14:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu