Första dagen som friiiisk :D

2010-10-20 22:26:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Började med skolan. Det var väl... rätt okej faktiskt. Hoppas vid gud att spanskaläraren är sjuk imorgon..
Är snart med min tröja också :D  Hade vi inte haft inkompetenta jävla vikarier dom senaste veckorna hade jag varit klar för längesen, men neeeeej då...damp.
Efter skolan var det FRIENDS-möte, jag är tydligen med där nu? Och vid 3 åkte jag med Angelica till Gävle.
Hittade den vita tröjan jag letade efter, nu fattas det bara lite fejk-blod så det blir roligare outfit...
Har jag sagt att jag kom fram till Beyond Birthday istället? Näe men det är han jag ska vara iaf.
Lyckades linda boobsen idag också, success!! :''DD
Fast jag kommer antagligen få linda om skiten under kvällen nästa helg, men spela roll. Det går iaf!
.
.
c? DET BLEV AWZUM :D
Kommer dock inte få till håret tror jag, men vafan, vem kommer lägga märke till det när i stort sett jag är den enda som vet hur karaktären ser ut? :D
nu ska jag äta. fyfan vad hungrig jag är..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu