tröttare än tomten på julafton atm.

2010-11-23 19:22:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och kollar på Toy Story 3 nu, eller tja, småkollar. För jag var faktiskt duktig nog att lyfta röven och börja plugga in hinduismen! Duktig är jag ibland :D
Aja, filmen, hittills märks det verkligen att man inte sett filmerna sen man var liten och inte helt förstog vad de handlade om mer än pratande leksaker och en lycklig pojke.
Historien är ju så mycket mer! Andy (för det är väl så pojken heter?) är ju inte direkt den glada killen som sprang runt som man trodde som liten. Andy är den som tog sina leksaker istället för riktiga vänner eftersom han inte fick några. haha det är fan deprimerande nu när man ser det såhär!
-
Nu ska jag kolla lite mer på filmen, sova nån timme, och sen fortsätta plugga. För fy satan vad jag är trött.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu