Tisdag 13:36

2010-11-30 13:36:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Eftersom jag inte kunde känna min egen kropp och ännu mindre röra mig igår, så blev det att jag stannade hemma idag. Känns lite som att jag behövde det.
Mår faktiskt rätt så skapligt idag även fast jag ännu inte hunnit fått i mig frukosten, och det är bra med tanke på att jag måste till Valbo snart, har inte ett par fungerande vinterskor! Vilket, faktiskt, är ett måste i den här kylan D:
Godis ska jag antagligen köpa med, gud vad gott det skulle vara, HAHAH
Tjockis e jag, and happy I am :D
-
Kollade som sagt på Constantine igår, GAAAH jag skulle kunna kolla på skiten hur mycket som helst! Jag tröttnar verkligen aldrig :@@ <33
Det är läskigt btw att grannarna lyssnar på Black Eyed Peas :( DE ÄR FAN 50-60+ HELA BUNTEN?!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu