scrubs-night?

2010-11-11 04:01:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej jag är dum i huvudet totalt, så gissa vad?
Jag ska vara vaken all night long idag.
Ska upp om 2½ timme ändå, och det är inte mycket sömn.
Dessutom så kan jag verkligen inte sova. Och ja, jag har försökt. Men det går inte!
Jag vet inte, jag ska väl kanske skriva lite mer på min novell eller så ska jag skriva över en annan "novell" på datorn... Behöver skicka iväg den till en kompis och fråga lite... Anyway, kanske inte blir något skriva alls heller. Men jag får väl se.
Mår illa över hur morgondagen kommer bli också. Så har jag mått hela dagen. Usch...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu