Safe and Sound.

2010-11-10 01:07:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jaaaamen att gå runt i en snöstorm i 6 timmar ska vara bra för en när man är sjuk har jag hört! Eller inte (Y) 
Fick tag i biljetterna iaf, köpte ett kort för 10kr också så nu ser jag filmer för halva priset på bio till den 17e februari, awesooome! Så nu jävlar blir det biobesök!
Gick hem till syrran efter jag gått runt och kollat lite på nian och ätit. Det var inte så jättemysigt dock, blåste så mycket så mössan flög av, bokstavligt talat :c
Aja, kom hem hit och kollade på DH på datorn, hah jag såg det en timme innan det gick på tv <3 Det va fan det bästa avsnittet hittills XDD
Duschade sen och efter det spelade jag Assassin's Creed. Altaír må vara en spelkaraktär, men han är heeet ~~ *drools*
-
Haha, ska egentligen ha SO-prov imorgon. Men jag får inte gå till skolan för morsan och jag är i Gävle så det blir ändå rätt så svårt. Duktigt där, Lena kommer hata mig..
-
Nu är jag hungrig. Så jag ska väl kanske ta en macka eller något, annars kommer jag inte kunna sova...
Nu ska jag leta mat. Sen ska jag leta upp film på denna dator, hoppas det finns ngt bra, annars kommer inte jag kunna sova ikväll :c

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu