Pinat mig själv hela dagen.

2010-11-23 15:03:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Gick till skolsköterskan och pratade idag, och hon kom fram till att jag antagligen har struphalsinflammation.
Alltså inflammation i halsen. Blir det inte bättre till slutet av veckan måste jag fixa tid hos läkare, yay..
-
Inte den bästa dagen idag heller. För även om jag inte ville detta, så var jag glad över hur lycklig du verkade vara, och nu när det här hänt så känner jag mig som ett as mot dig, mot er båda, förlåt. Det blir bra snart, det hoppas jag verkligen<3.
-
Tog hem en massa plugg idag också, sen om jag ens kommer ta upp skiten ur väskan är en annan sak, haha. SOn måste jag nog dock tvinga på mig. MEN FÖRST! Så ska jag kolla på Toy Story 3 och äta mackor eller nått annat gott :3

Kommentarer

Toy Story 3 är grymt bra! Lätt den bästa :)

När jag har ont i halsen äter jag alltid glass eller yoggi. Fast inflammation låter en aning värre..

2010-11-23 15:35:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu