Långt kanske. Men läs ffs..

2010-11-11 05:04:16 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har nu bevisat för mig själv att jag verkligen är dum i huvudet på riktigt.
Sitter och läser igenom gamla inlägg från förra året på den andra bloggen.
Och när jag får känslan om hur jag hade det då, så längtar jag tillbaka... Undrar ni nu varför jag är dum i huvudet bara därför? Jo, för under den tiden var jag verkligen deprimerad. Åt helvete var allting.
Men jag saknar det fan... Jag kommer ihåg alla känslor. Jag kommer ihåg alla tillfällen då jag satt och skrev allt det där jag nu håller på att läsa om. Det är konstigt att jag känner en sådan saknad som jag gör, men just nu känns det som om jag mådde bra då. Antar att det är för min hjärna har stängt ute alla panikångest-attacker jag hade.
Anyway, känslan av att jag var hemma från skolan av en bra anledning är något jag saknar.
Och mina kassa mat- och sovvanor. Och alla serier och filmer jag låg och kollade på medan jag drack julmust, åt nudlar och desperat försökte få julkänsla även fast jag visste att det inte skulle gå.
Det är helt sjukt hur jag orkade vara vaken sådär många timmar....
Jag antar att det jag funderar över, och säger, är; Saknar jag min depression?
-
Känns, btw, smått som det nu när jag ligger här och faktiskt är sjukt trött men tvingar mig vara vaken eftersom jag ska upp om 1h o 20min igen. Fick liksom en liten känsla av att jag kommer somna och ignorera klockan imorgon...eheh >< Fy carro!

Kommentarer
Anonym

jag tror det är för att du typ kanske kände dig trygg och isolerad, eller hur man kan säga. så du kanske längtar tillbaka att "vara inom dig själv", haha jag är sämst på att förklara.. >< men det är nog för attdu försökte skydda dig själv omedvetet. depressionskänslorna konverterades till en känsla av trygghet. ah typ .. eller jag vet inte

2010-11-11 17:44:44
Anonym

*bella btw

2010-11-11 17:45:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu