konbamwa.

2010-11-10 12:44:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska snart trycka i mig frukost och göra mig klar.
Tåget hem går 15:30, o jag måste gå till station. Jag kan ju vara glad över att det inte är snöstorm idag iaf!
Dock så fryser jag röven av mig, sitter fortfarande under täcket och det är faktiskt inte SÅ kallt i det här huset, det är ju trots allt ANGELICA som bor här... (dom som vet hur hon är fattar, hon är liksom jääävligt fryssen av sig).
Kunde jag välja nu skulle jag gärna stannat här, but I won't. För jag ska nog till skolan imorgon, om jag inte spyr ner någon när jag kommit hem.


Kommentarer
liisa - the awesome one http://queenofthedamned.webblogg.se/

sv; jag tycker det är hur gulligt som helst med folk som är gay. visst sen är jag uppväxt med att min mamma tycker att alla har rätt till kärlek vilket kön man än tänder på. kärlek är kärlek. alla är värda att få att

2010-11-10 17:05:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu