Åt helvete.

2010-11-07 00:11:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Med allt. Den här kvällen är helt jävla cp.
Börjar med att jag har ont i magen sista timmarna jag är hos de bästa i Sthlm, sen det faktum att jag måste åka ifrån dom, till denna äckliga jävla fitthåla. Med alla äckliga jävla människor som skriker, och är jobbiga, och inte har något vett i skallen i över huvudtaget. Tillbaka till den äckliga jävla skolan, tillbaka till en homofobklass på 50 pers. Tillbaka till allt jag hatar. Jag orkade verkligen inte, funderade allvarligt på att sitta kvar på tåget för att fortsätta till Gävle och sedan tvinga mig själv att GÅ den sista halvtimmen till syrran, endast för jag inte ville bli instängd här igen.
That didn't happen though. Nej, istället valde jag att vänta i en fucking timme på bussen från Tierp, endast för att komma hem till vad? Råttor jag inte längre orkar med eller tål, en (för engångs skull?) överdrivet social Stefan i soffan och en sovande mor. Nej, fyfan. Jag tål inte den här kvällen.
Jag vill inte längre. Orkar inte längre med det här skabbstället jag måste kalla hemort.
Jag vill inte.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu