And the tears overflooded the eyes who did not wanted to cry.

2010-11-18 21:59:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


För tillfället vet jag inte riktigt vad det är som händer.
Jag är sjukt orolig inför allt möjligt som har med skolan att göra, vilket involverar studentbostad i Sthlm.
Hittar jag inte det är jag fast i Tierp i 3 år till. Är jag det så kvävs jag helt ärligt.
Samtidigt som alla prov, pluggtimmar, upp tidigt och i säng sent, så oroar jag mig hela tiden för att börja må lika dåligt som jag gjorde förra vintern.
Jag oroar mig över att inte få träffa de vänner jag vill.
Jag oroar mig till och med över saknad. Oro+saknad=värdelös kombination.
Nä usch... låt mig bara få ta det som allt kommer, utan all jävla oro.
-
c-CarolineH

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu