<3.

2010-11-24 21:09:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är hemskt att inte kunna åka vart man vill, när man vill, till vem man vill.
Saknad förstör mycket för mig i vardagen, det är distraherande. Som fan. Jag vill verkligen inte ha det så, och jag antar att det är därför jag valt att gå på gymnasiet i Sthlm. Fast då slutar det väl med att jag saknar folket här hemma istället... Anyway, så klarar jag det inte längre. Det gör ont.
Ni gör så jag slappnar av, även om jag kanske inte är lika flum och rolig som här hemma så är ett av ställena jag trivs bäst på, är hos er.
-
Jag älskar er. Och saknar er varje dag.
<3

Kommentarer
Erica

Det är så spännande att läsa din blogg och följa "dagens gnäll" :)

2010-11-25 09:41:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu