Onsdag.

2010-12-22 12:42:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Första hela lediga dagen på jullovet :D

Jag börjar tröttna lite smått på den där jävla magkatarren nu. Jag kan inte koncentrera mig på något och jag kan, helt ärligt nu, inte andas på morgnarna innan jag tagit medicinen. Hade jag inte vetat vad det var för något hade jag haft panik på riktigt.. 

Ska göra mig iordning nu och efter det blir det stan med moder o Stefan. Ska handla och fixa håret. Yay!

Håller på att fixa Supernatural s1, tänkte jag ska kolla på den när jag sett klart på Death Note och Scrubs s9, vilket är snart. (Btw; MIKAMIIII <3)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu