mornin' <:

2010-12-19 15:09:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och spelar. I'm becoming more and more obsessed. Ska önska mig speljävlarna i present tror jag.. (Så ja Bella, du får tillbaka det T_T )
Ska vara duktig och hjälpa till att städa i köket senare, hoppas jag inte fryser ihjäl när jag lämnar täcket mitt.
-
Ska rida med skolan imorgon. Haha JAG ska rida... Har aldrig gillat hästar i hela mitt liv, men aja (y)
Ska till stan med Angelica efter det, hon ska pierca sig och jag ska leta julklapp och lite grejer till mig själv. Bl.a svarta ringar till snakebites'n mina och något att ha till julafton.
-
Nu har jag fastnat i spelet, så ska nog gå över till serien istället 8D

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu