Läs inte om du inte bryr dig ..

2010-12-09 00:57:45 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill krypa ner under täcket och känna att jag inte existerar.
Jag vill kunna ligga kvar på morgonen och kolla på massa olika serier och filmer på datorn. Jag vill kunna äta hur mycket skitsaker som helst utan att någon bryr sig. Utan att jag bryr mig.
Jag vill kunna slappna av och göra det jag känner för. Jag vill inte känna mig ensam när jag vet att jag har så många som bryr mig om mig och som jag bryr mig om tillbaka. Jag vill, jag vill och återigen; jag vill. Men jag kan inte. Inte ens nu på lovet då det känns som jag planerat så mycket, fast det egentligen är  bara ca 1 sak.
Julafton kommer kännas som ett ångestfyllt helvete, då jag bara ska sitta hemma och vänta på att få fira riktig jul på juldagen, moder min ska jobba dessutom så henne träffar jag inte.
Efter allt det här blir det läxor jag måste göra, prov jag måste plugga till, nationella jag ska få minst G i, gymnaieskolor jag måste hitta... Oroar mig över att det ska bli som förra året. När tar allt slut?
Jag orkar snart inte längre.
You can not stop death from happening. 
That's why I am waiting with patience. Feeling yearning and awareness. 
Almost longing for my last day alive. And I always have.

Kommentarer
bella

jag känner exakt precis lika som du..! men vi kan inte göra något annat är att stå ut, och hoppas att det blir bra i slutändan.. hur mycket dt än tar imot..<3

2010-12-09 16:32:26

Vi kan se till att försöka ringa dig på julafton någon gång om du vill! :D vi vill ju att du ska må bra! <3 vi kanske kan våldgästa dig med :@ om vi har pengar! älskar dig <3

2010-12-10 08:03:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu