blupp!

2010-12-19 23:37:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ska strax försöka sova, även om jag har sovmorgon imorrn så hjälper det inte så mycket, med tanke på att det bara är på en halvtimme. Ska som sagt rida.. eh, jag fattar fortfarande inte hur de kunde övertala mig, haha. Men det ska bli roligt faktiskt, få prova på något nytt <:  Hoppas att jag hittar de grejjer i stan jag vill ha också, måste ha en ansiktsrengöring-grejj, ett par svarta jeans och nytt linne har jag kommit på också, massor med saker jag måste/vill ha nu (y)
-
Sjukt skönt att jag ska få håret fixat på onsdag också! Är så jävla trött på skiten nu. Färgen är weird och det är ingen som helst form på skiten alls. Bluh.


There is my proof!
Sen att jag är osminkad och jävligt trött är en annan sak. Ignore that.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu