2a advent.

2010-12-05 18:54:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Köpte kebab med Bella o Angelica i fredags, nomnom :3 Dock var det ett helvete att gå runt med den där jävla sparken, HAHA
Efter maten spelade vi, eller a.. Jag spelade, Bella didn't want to >:
-
Lördags... Ja igår alltså, Angelica och jag vaknade vid 11, sen vaknade jag igen vid 2.
Vi spelade hela dagen, först mcf 13th skull och sen 007 tills syster med pv kom och berätta att de skulle på bio. De skulle gå på Devil, och för att vi inte skulle slå ihjäl de båda fick vi följa med! :D
Så jävla awesome film det vaaaar! Jag vill ha den... Though, nothing can beat my Constantine. <3 :DDDD
-
Söndag. Idag. Vi vaknade vid 12, spelade ännu mer mcf, åt frukost och gjorde om mitt rum till ett spelrum. Eller a.. Jag gjorde, hon hjälpte mig med soffan :3 Nu ska jag hänga upp min nya julbelysning i fönstret där, så blir det massa myyyys :DD
-
Nu ska jag äta. Ciao!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu