Tjosan.

2010-08-25 18:00:14 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var en närgången dreggeldag i skolan idag :D (älskar dig också bella, Muwhaahah!)
Och mina hörlurar kom idag! Asbra ljud :D I love them.
~~
Nästa sommar tar jag ett steg mot vuxenlivet. Sitter just nu och letar lägenheter i Gävle med Angelica.
Det är bestämt att om vi hittar en lgh (antagligen en 3a) i tid så ska vi ta den som känns bäst och förhoppningsvis vara inflyttade nästa Augusti :)
Fan vad underbart. Fan vad jag längtar, det är helt sjukt. Får hoppas på att jag kommer in på Vasaskolan också, så jag inte måste börja i Uppsala eller i Tierp. Och jag hoppas vid Gud att jag inte blir fast i Tierp...
~~
Jag vill äta något, men min mage säger stopp. Eh... Det är en jobbig känsla ):

Kommentarer

svar:)

heheh, okej jag kan göra mitt bästa:)

jag kan säga på min blogg att du ger/säljer råttor ;D



kraam!

2010-08-25 20:17:47

dum x2 för di idag>: din jaaaveeelll

2010-08-25 21:46:23

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu