brainstop D:

2010-08-23 16:48:18 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


...nu blev det såhär att jag hade jättemycket att skriva om innan jag åkte till syrran med laddaren, nu när jag sitter här och faktiskt tänkte skriva det så har jag glömt bort. Minnet är bra men det är kort! >:
Så därför kan jag skriva detta istället;
Jag saknar mig bror. Jag saknar hela Göteborg. Jag saknar Astrid och Sam. Jag saknar tiderna med kompisarna jag hade som liten. Jag börjar sakna mitt långa hår. Jag saknar farmor o farfar.
I could go on and on >: nu ska jag leta ny bg.
Jag är sjukt trött, så funderar på att kolla på film sen sova nån timme. Ciao <:
btw;
namn: Patch Cipriano.
Klass: 6y
skola: Hawt school.
It's my new joke, HAH <3

Kommentarer

HAAHAH 6Y

2010-08-23 18:37:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu